poniedziałek, 2 listopada 2015

Magiczna skrzynka Kingi...

Do grupy dołączyłam na prośbę  Killi - Adminki. Już wcześniej wiedziałam o tej grupie, ale że nie skrapuję, tylko decoupage-uję to nie myślałam żeby do niej dołączyć. Ale oglądałam prace, notesy, i przepiśniki z tamtego roku i bardzo mi się podobały,a Killa powiedziała że w tym roku można robić też pudełka. Najpierw powiedziałam Killi, że nie mam czasu, i że na razie przerwałam robienie jakichkolwiek prac, na rzecz pracy zawodowej i strasznie wymagającego dzieciątka. Ale po przemyśleniu sprawy stwierdziłam że fajnie dać coś od siebie tym którzy tego potrzebują i napisałam do Killi, że chętnie dołączę do grupy:) Myślałam i myślałam nad pracą . Serduszka kojarzą mi się z miłością, miałam sporo serwetek, ale pomyślałam jak miłość to prędzej czy później ślub, więc zrobiłam pudełeczko na ślubny upominek.  

Pracę zaczęłam od pomalowania białą farbą. Boki pocieniowałam  kolorkami ze zdjęcia. Potem na wieczku przykleiłam motyw, wieczko wykropkowałam kolorami którymi cieniowałam boki. 
  A na boki nałożyłam pastę strukturalną na koronkę - co imituje efekt koronki. Potem wylakierowałam pracę w macie, i przykleiłam nasze serduszka.

 Mam nadzieję że moja praca przy pomocy licytujących wspomoże cel 24 finału WOŚP. 

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP