wtorek, 10 listopada 2015

GIO scrapuje z WOŚP

Mam na imię Joanna, w świecie skrapkowym występuje jako Gio.  Bardzo polubiłam scrapbooking, ale nie mam na niego tyle czasu, ile bym chciała. Nie mniej zawsze znajdę chwilkę (nawet dłuższa) na to, by dla kogoś zrobić np. karteczkę i by wywołała ona uśmiech radości na twarzy.
Staram się w życiu pomagać  innym. Na różne sposoby. Kto mnie zna ten wie J  Co roku  biorę też  udział  w akcji WOŚP, ale po raz pierwszy  w akcji Skrapuję z Sercem dla WOŚP.  
Przygotowałam notes w kolorystyce jasno różowej z serduszkami, również  taki wzór mają kartki w środku J  Wyobraźcie sobie, że jest to w ogóle mój pierwszy notes. Tak, tak J Zapisałam się do projektu odczytując wiadomość  na  FB od Marty. Było już na tyle późno, że zostały praktycznie same notesy . Podjęłam wyzwanie. Pozostało wybrać kolorystykę,  dodatki itp. Nie było to takie proste, bo nie znam osoby, która go dostanie a swoje prace staram się robić trafiając w gust.  Ale, że dużo przebywam wśród dzieci, zrobiłam notes w kolorach ulubionych przez dziewczynki J
Nie od razu wiedziałam jakie użyje papierki i dodatki. Nie chciałam też przesadzić z dodatkami. Wolałam, by wyszedł bardziej delikatny w formie.


Wybór materiałów 

i pierwsze przymiarki

Notes gotowy


I z bliska widać  mieniące się perełki

A tutaj jeszcze środek i  okładka z tyłu







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP