czwartek, 12 listopada 2015

Kalendarz od Reni...

 Od roku zajmuję się scrapbookingiem i mixed mediami. Scrapbooking poznałam poprzez piękne prace Elizy Klimek (elizajagoda). A mixed mediami zaznajomiłam się na warsztatach Cynki w Krakowie. Stąd do dziś, rozwijam swoje zainteresowania w tych kierunkach. Dołączyłam do grupy Skrapuję z sercem dla WOŚP z chęci poznania czegoś nowego oraz dawaniem dla innych od serca. O tej grupie dowiedziałam się dzięki, Marcie Panako. Zdecydowałam, dzięki Jej ogłoszeniu, wziąć udział.

 Moja praca to kalendarz na rok 2016 z embossingowanymi na biało serduszkami na czerwonym mediowanym tle, zastosowaną maską gwiazdkami oraz wzorem koronkowym zainspirowanymi warsztatami mixed mediami Cynki w tamtym roku. Zestaw kolorystyczny kalendarza pasuje mi do naklejek z sercami jakie otrzymują darczyńcy, kiedy składają pieniądze na szczytne cele.

Zawsze bardzo trudno mi przygotować opis procesu pracy: Więcej prac robię na podłodze, ze względu na to, że bardzo lubię przestrzenne miejsca do pracy. 
przygotowane składniki do mixed media i nie tylko. 

najpierw wymediowałam okładki gessem na biało i gel medium.

Potem pododawałam papiery i koronki aby uzyskać ciekawą fakturę okładki. 

Zamalowałam akrylem czerwonym i spryskiwałam mgiełkami, aby nadać miłej w dotyku faktury i fantastycznych odcieni kolorów ciepłych. Do tego również wykorzystałam pastę strukturalną do szablonu z gwiazdkami 


Po wysuszeniu przez nagrzewnicę okładki. Rozpoczęłam przygotowanie tekturek przysłanymi przez organizatorkę tej akcji Killashandrę do klejenia, ale najpierw wcześniej musiałam je embossingować pudrem białym 

i sklejałam magikiem na okładce

 Jeszcze zabezpieczyłam brzegi okładek narożnikiem kupionym w sklepie RetroKraftShop 


Niestety nie miałam bindownicy. Zbindowałam okładki i wkłady kalendarza kupione od Białych Kruczków u koleżanki.
W efekcie powstał ten oto kalendarz, w którym znajduje się specjalna strona z podziękowaniem dla darczyńcy, który/a go wylicytuje.




Pozdrawiam Serdecznie Renata Rosiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP