wtorek, 17 listopada 2015

WYRAZISTE PUDEŁKO EUNIKI

Jako że jestem osobą, która bardzo lubi pomagać innym - jak tylko dowiedziałam się o akcji "Skrapowanie z sercem dla WOŚP" (jakoś na Facebooku, trochę przypadkiem) - od razu wiedziałam, że muszę do niej dołączyć. Bardzo się cieszę, że się udało!

Mam natomiast tak, że jak zabiorę się do pracy, to... wena bierze górę nad tym, aby pamiętać fotografować co jakiś czas postępy pracy, wiele razy planowałam, że zawsze będę robiła zdjęcia, ale jak zacznę, to pochłonięta pracą przypominam sobie o fotografowaniu dopiero jak "dzieła' są gotowe,  zatem na początku było mniej więcej tak:"

 


Po czym, po jakimś czasie, kilku pomysłach, godzinach klejenia, wyrównywania, ścierania i lakierowania, przyklejania i zastanawiania się, czy będzie dobrze.... efekt był taki:



Pudełko odważne, wyraziste, z tematem przewodnim czerwonego serducha.
Mam ogromną nadzieję, że pudełko znajdzie właściciela, który je pokocha, a gwarantuję, że ono odwdzięczy się tym samym :-)

Polecam wzięcie udziału w licytacji zarówno tego pudełka, jak i wszystkich pozostałych przepięknych przedmiotów, które powstały z pasji do tworzenia piękna oraz chęci do pomagania innym.

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP