środa, 18 listopada 2015

Nieśmiała Magda kartkuje dla WOŚP

Mam na imię Magda, w blogowym świecie podpisuję się decoartM. Kartkuję sobie od marca 2014r. Tworzę głównie w nocy jak już cały dom śpi...
O akcji 'scrapujemy z sercem dla wośp' wiedziałam już w zeszłym roku, jednak byłam za bardzo nieśmiała, aby dołączyć do tak utalentowanych osób. Minął rok czas dodał mi odwagi i oto jestem ;). Na pierwszy ogień poszły kartki imieninowe, ponieważ mogłam je wykonać w różnych klimatach. 
Chciałam w tym miejscu podziękować Killi za wsparcie i pomoc merytoryczną podczas przygotowania owych karteczek, jesteś wielka. 

Najpierw wybierałam materiały, przymierzałam, planowałam...
a potem już poszło i tak powstało 5 karteczek imieninowych, które mam nadzieję spodobają się licytującym.



i jeszcze kilka zbliżeń na detale :)



1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP