wtorek, 24 listopada 2015

Album komunijny od Magdy :)

Na imię mam Magda, to już moje drugie granie dla WOŚP w gronie scraperek. Rok temu robiłam notesy, a w tym postanowiłam spróbować swych sił w innym projekcie.
Mam dwie córki więc to naturalne, że dziewczęce tematy są mi bliższe, dlatego gdy zobaczyłam wolny projekt komunijny dla dziewczynki nie wahałam się ani chwili.
Najwięcej czasu zajęło mi wybór wzorów papieru, którego miałam użyć do zrobienia albumu, wbrew pozorom nie jest to wcale proste zadanie. Następnie wybór dodatków i uzgodnienie wspólnej koncepcji z Anią, która do kompletu ma zrobić kartkę.
Udało się jednak i album mój doszedł do koordynatorki na czas.

Tak wyglądała moja praca:
Strona tytułowa już nabiera "kształtu"



Dodatki do albumu już pomalowane


Zdobienie kart albumu

Przyszła kolej na robienie kwiatków na stronę tytułową


Jeszcze tylko pudełko na album i gotowe


***DOPISEK***
Jak widać skleroza jest chorobą dosyć popularną... z rozpędu zapomniałam dołączyć zdjęć gotowej pracy :)
oto one:

No i oczywiście do kompletu jest pudełko, które ochroni album w każdej sytuacji za wyjątkiem pożaru i powodzi ;)


1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP