sobota, 14 listopada 2015

CraftMeg znów w akcji...

Ja, zwana w świecie craftu i scrapbookingu CraftMeg, jestem w „realu” mamą dwóch wspaniałych córeczek. Zawsze uśmiechniętą optymistką z dużym poczuciem humoru. Kolory to moja pasja, jak każdej artystycznej duszy… Często spotkać mnie można na łonie przyrody, z rozwianymi włosami, zawsze poszukującą, ciekawą świata i ludzi, uwielbiającą góry… A co najważniejsze, lubię pomagać innym…

 Jestem z Wami już drugi rok i wiem ,że będę przez kolejne...
W tym roku zdecydowałam się na księgę gości i chociaż robiłam ja pierwszy raz,tworzyłam ją z sercem i mam nadzieję ,że młodej parze również się spodoba.


Chciałam aby księga była wyjątkowa...a więc okładki z beermaty  okleiłam przepięknymi delikatnymi papierami w odcieniach szarości ,różu i bieli. 


Następnie układałam kwiaty i jak zwykle nie mogłam sie zdecydować jak najlepiej je ułożyć.

Na koniec przycięłam i ostemplowałam kartki

 i połączyłam w całość spinając sprężyną



Tak powstała moja księga gości...

1 komentarz:

  1. Urocza *.* Sama zdecydowałabym się na taką biorąc ślub :) Jest śliczna, z pewnością urzeknie nie jedną Parę Młodą :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP