niedziela, 15 listopada 2015

Jadzik i jej przepiśnik

Witam!
Jestem Jadzik i biorę udział w tej akcji po raz pierwszy. W poprzednim roku moja przyjaciółka zrobiła dla Scrapujemy dla WOŚP notes i przepiśnik, od razu spodobała mi się ta akcja i w tym roku już jestem z Wami.
Podjęłam próbę zrobienia notesu takiego jaki sam chciałabym mieć.

Z przodu i z tyłu kieszonki na rożne papierki, z tyłu kalendarz na 2 następne lata i miejsce na ważne daty. Do notesu dołączyłam mini karteczki samoprzylepne, jeśli osobie, która wylicytuje mój notes nie przypadną do gustu może je z łatwością wyciągnąć i włożyć na ich miejsce inne (okładka ma specjalną "kieszonkę"). Do tego 3 wstążeczki na zaznaczenie rzeczy ważnych. Całość zabezpieczona gumką, żeby nic nie wypadło z notesu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP