piątek, 6 listopada 2015

Scrapina prezentuje...

Witam! 
Mam na imię Paulina w strefie blogowej istnieję pod nickiem scraPina. Ze scrapbookingiem spotkałam się przez przypadek w marcu 2013 roku i była to miłość od pierwszego wejrzenia :) Staram się o nią dbać, rozwijać i poświęcam je każdą wolną chwilę. Najczęściej tworzę kartki i albumy, ale uwielbiam próbować nowych form, technik, stylów. 

Jestem energetyczną i zakręconą młodą, żoną, która w rękodziele odnajduje swój azyl i odskocznię od codziennych problemów. Uwielbiam tworzyć i prowadzić bloga bo dzięki temu mogę się rozwijać a dodatkowo poznaję mnóstwo fantastycznych osób :)

Informację o akcji "scrapuję z sercem dla WOŚP" znalazłam rok temu na jednym z blogów i z zapisem spóźniłam się 3 dni. Z racji tego, że od zawsze mocno wspierałam Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, niejednokrotnie byłam wolontariuszką i zbierałam pieniążki, obiecałam sobie, że w tym roku zapiszę się z wyprzedzeniem, no i się udało :) 

W udziale przypadło mi stworzenie przepiśnika. Strasznie spodobały mi się tekturki stworzone specjalnie do tej akcji, przystąpiłam do działania. 


Chciałam aby mój przepiśnik był sielski i w wiejskim stylu, dlatego postanowiłam połączyć deseczkowy papier, koronkę i "naturalne kolory"

 Serce z napisem potuszowała

m i nałożyłam medium do spękań co nadało ciekawy pasujący do całości efekt. 

Miejscami dodałam też perełki w płynie dla podkreślenia falowanego kształtu koronki wyciętej wykrojnikiem. 

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP