piątek, 30 października 2015

Kasia ze swoim kalendarzem...

Witam, mam na imię Kasia jestem żoną i matką, w wolnych chwilach uwielbiam tworzyć kartki okolicznościowe, pudełka, a także notesy i przepiśniki. W zeszłym roku na blogu jednej z koleżanek zobaczyłam śliczny przepiśnik, który został wykonany na akcję Skrapuję z sercem i w ten właśnie sposób dowiedziałam się o akcji i postanowiłam w kolejnej sama wziąć udział. I tak oto jestem. Postanowiłam stworzyć kalendarz na 2016 rok, długo nie wiedziałam w jakim kierunku pójść, ale gdy tylko ujrzałam piękne kwiatowe grafiki stwierdziłam że to jest to.








 Dobrałam kolorystycznie tło, okleiłam okładki, nałożyłam narożniki i użyłam bindownicy.




 I tak oto powstał mój kalendarz:)

2 komentarze:

  1. Piękny! Ja jeszcze się za kalendarz nie zabrałam, ale może już czas... :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie i romantycznie, bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP