sobota, 10 października 2015

Pierwszy notes gotowy - Paulana na czele stawki...

Kiedy na Papiorzanym Combrze w Katowicach zebrała się „grupa operacyjna” akcji „scrapuję z sercem dla WOŚP” byłam bardzo podekscytowana –
BĘDZIE SUPER.

Kilka miesięcy później, ekscytacja ustąpiła miejsca przerażeniu – termin oddania pracy zbliżał się nieubłaganie, a u mnie TOTALNA niemoc twórcza, po prostu pustka w głowie, brak weny......PANIKA.
Pierwsza inspiracja przyszła do mnie podczas warsztatów kwiatowych, potem podczas porządkowania pracowni wpadła mi w ręce nieco zapomniana baza notesowa i TO BYŁO TO !!!!!!!!
Notes powstawał etapami cierpliwie czekając na wolną chwilkę autorki, zaczęło się od wybrania papierów i zrobienia kwiatów...

potem już poleciało...

  

wprawdzie kilka przymiarek do ułożenia całości było, ale ostatecznie dałam radę zdecydować, które będzie najlepsze...


I tak oddaję w Wasze ręce dzieło moich rąk i wyobraźni.
Niech wesprze szczytny cel 24 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, więc bądźcie hojni i licytujcie nasze prace
  

                                                                    Paulana

5 komentarzy:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP