czwartek, 29 października 2015

PaulinkaKa gra na całego!

Cześć wszystkim,


To już drugi i ostatni notes, który w tym roku przekazuję na aukcję WOŚP. Z racji tego, że pierwszy był z kwiatuszkami ten drugi postanowiłam zrobić nieco inny. Zdecydowałam się, że główną ozdobą tego albumu będzie tektura, a że uwielbiam Paryż i ostatnio moje zaplecze tekturkowe powiększyło się o kilka tekturek właśnie z motywem Paryża, postanowiłam, że na okładce znajdzie się moja ukochana wieża Eiffla. Obok dużej wieży znalazło się oczywiście serduszko dzięki, któremu każdy będzie wiedział że notes pochodzi z aukcji WOŚP. Kolorystyka dosyć nietypowa jak na moje prace, chociaż ostatnio staram się przekonać do koloru czerwonego i niebieskiego i być może za rok zrobię pracę tylko w tym kolorze. Zobaczymy. W każdym bądź razie mam nadzieję, że moje notesy Wam przypadną do gustu i wspólnymi siłami pomożemy WOŚP.

3 komentarze:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP