poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wywiad z twórcą: Sylwia

Witamy serdecznie. Dzisiaj trochę powspominamy nasze początki...
Misti: Witaj Sylwia, poznaliśmy Cię w zeszłym roku, (wywiad 2013) powiedz co u Ciebie słychać?
Sylwia S.: Witaj. Ja nadal mieszkam na Zielonej Wyspie, pracuję w przedszkolu oraz wraz z mężem wychowujemy trzy córki. Małe scrapowiczki. A w wolnych chwilach scrapuję. Przez ten rok bardzo dużo czasu oraz pieniędzy przeznaczyłam na własny rozwój. Byłam na kilku warsztatach, LO, album oraz kartki w nietypowych kształtach. Bardzo spodobała mi się zabawa z mediami. Maski i mgiełki to teraz mój świat. 
Misti: W zeszłym roku wzięłaś udział w pierwszej akcji Scrapujemy z sercem dla WOŚP
Jak to wspominasz?
Sylwia S.: Bardzo się cieszyłam, jak mój notes znalazł nowego właściciela, mam nadzieję że dobrze mu służył .  
Misti: Myślałaś wówczas, że za rok będzie szansa na powtórzenie akcji?
Sylwia S.: Miałam taką nadzieję. Ja często biorę udział w akcjach charytatywnych. W tym roku nawet moja córka wzięła udział w jednej- zrobiła pudełeczko do bransoletki zrobionej przez inne dzieci i oczywiście wszystko na rzecz WOŚP. 
Misti: Czyli rośnie młode pokolenie pomagaczy.
Sylwia S.: Tak, myślę, że to stanie się tradycją :-)
Misti: To specjalne zadanie. Co bierzesz pod uwagę tworząc taki notes?
Sylwia S.: Od dawna miałam w głowie plany notesu ( tekturka czekała cały rok na półeczce ) Na początku miał być pełny kwiatów, ale ja lubię rzeczy praktyczne i takie papierowe kwiatki szybko mogłyby się zniszczyć i notes straciłby estetyczny wygląd.  Więc do głowy wpadł mi pomysł aby zrobić filcowy notesik. ( kiedyś szyłam zabaweczki z filcu )  Nie mam bindownicy więc musiałam skorzystać z gotowego notesu, wybrałam taki z zamknięciem na kłódkę. Okleiłam go mięciutkim filcem dokleiłam tekturkę oraz kilka perełek i ...gotowe )  Mam nadzieję , że i w tym roku dzięki mojej pracy kilka złotych zostanie przekazane na rzecz fundacji WOŚP.
Misti: Jesteśmy w tym roku bardzo silną grupą. Dziękujemy, że jesteś z nami również w II edycji.
Sylwia S.: Dziękuję i pozdrawiam :)

Tutaj znajdziecie więcej prac Sylwii. Zapraszamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP