wtorek, 30 grudnia 2014

Wywiad z Twórcą - Marta

Każdego w końcu kiedyś przysmażymy pytaniami.... tym razem z wielką przyjemnością przedstawiamy wywiad z Martą.

Killa: Cześć, dopadła Cię kolejka wywiadowa tuż-tuż przed Nowym Rokiem… masz chwilkę?
Marta: Cześć  Jak zwykle jestem zagoniona ale dla Ciebie zawsze znajdę czas.

Killa:  Opowiedz nam w kilku słowach o sobie.
Marta: Mam na imię Marta. Z zawodu oraz z zamiłowania i wielkiej pasji grafik komputerowy i projektant. Prowadzę własną firmę oraz pracownię reklamową pod nazwą "Magiczna Kartka".

Killa: Czyli prowadzisz zapewne bardzo kreatywne życie w ciągłym biegu…
Marta: Z ust mi to wyjęłaś... Myślę, że cierpię na to, na co większość polskich przedsiębiorców, czytaj: odwieczny brak czasu. Ale z drugiej strony nie należę do osób uwielbiających wylegiwać się na kanapie, dlatego bardzo cieszy mnie fakt, że mogę pracować, jednocześnie robiąc to co kocham. Myślę, że w naszych czasach to naprawdę wielkie szczęście.

Killa:  Jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?
Marta: Scrapbookingiem, a konkretniej cardmakingiem zajmuję się od 5 lat. Tak naprawdę moja przygoda w kartkowaniu zaczęła się z bardzo błahego powodu, a konkretnie z braku znalezienia w sklepie porządnej kartki komunijnej dla córki znajomych. Postanowiłam zaprojektować ją sama, co spotkało się z wielkim entuzjazmem wśród bliskich. Tak oto kartkowanie weszło mi w niemal codzienny nawyk - stało się moją odskocznią i oderwaniem od codziennych trosk.

Killa:  Jaki jest Twój ulubiony styl i forma pracy?
Marta: Uważam, że mimo 5-letniego stażu, nadal nie odnalazłam się jeszcze w takim konkretnym ramowym stylu, ale uwielbiam tworzyć kartki bardzo przestrzenne, wypełnione wieloma przeróżnymi dodatkami - głównie kwiatami. Perełki, koraliki i drobne błyskotki, to kolejne elementy niemal nieodzowne w każdej mojej pracy.  Mój świat to cała masa różnych kolorów, pięknych barw które dodają mi energii na co dzień i takie właśnie są moje prace - pełne energii, często z dużą eksplozją kolorów - chociaż zdarza mi się popełniać również prace delikatne, pastelowe o stonowanej kolorystyce, które od lat wykonuję na indywidualne zamówienia...

Killa: Fajnie jest robić to co się lubi, co sprawia radość, szczególnie, jeśli przy okazji można sprawić radość innym…
Marta: Jak wspomniałam wyżej, rękodzieło i wszelkie kartkowanie to moja ogromna pasja.  Mimo, że uwielbiam tworzyć dla swoich Klientów półprodukty w postaci papierów do scrapbookingu - w równym stopniu pragnę się dzielić również gotowymi wyrobami, które wychodzą spod moich rąk. Radość Obdarowanego takim niepowtarzalnym, indywidualnym prezentem, jest dla mnie zawsze bezcenna i cieszy najbardziej. 

Killa: A dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy?
Marta: Ok, odpowiem szczerze. W zeszłym roku pojawiło się sporo grup rękodzielniczych oferujących swoje przedmioty dla WOŚP. Z racji tego, że nie zawsze mam czas być na bieżąco, po prostu przegapiłam to wspaniałe wydarzenie i nie wzięłam udziału, ponieważ nie zgłosiłam się odpowiednio wcześnie. Postanowiłam sobie, że w roku 2014/2015 na pewno się zgłoszę. Obie wiemy, że nie miałaś ze mną łatwo bo wiele rzeczy często robię po "delikatnym" upomnieniu, ale cieszy mnie fakt, że wyrobiłam się tym razem, a w przepiśnik i notes włożyłam całe swoje serce i wierzę w to, że na drugi rok również będę miała okazję wziąć udział w tej wspaniałej akcji .

Killa: Na pewno ci przypomnę, żebyś nie przeoczyła startu.  Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowych notesów?
Marta: Inspirację czerpię głównie z dnia codziennego. Z mnóstwa barw i kolorów, które mnie otaczają.  Mój notes oraz przepiśnik zostały stworzone z tego co lubię - z cudownych papierów o soczystych kolorach, przeplecionych delikatnymi kwiatami z dodatkiem motyli wśród papierowych liści - wszystko w pasującej do siebie kolorystyce.

Killa: Wyszły naprawdę soczyście… Dziękuję Ci za wywiad.
Marta: Cała przyjemność po mojej stronie  Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku  

Killa: Dziękuję ci i nawzajem.

Oczywiście nie może zabraknąć zdjęć cudnych notesów Marty... pierwszy z nich odsyła na jej bloga, żeby każdy chętny mógł się zapoznać z większą ilością jej prac :)



1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP