środa, 10 grudnia 2014

Triplet - czyli trzeci dzisiaj wywiad!

Dobra, dobra... wiem, że dziś mamy wysyp...
ale cóż poradzimy - nas jest ponad 80, a dni do końca roku znacznie mniej... jakoś musimy sobie z tym poradzić, żebyście - drodzy czytelnicy - mieli możliwość zapoznać się z naszym - licznym - gronem, chociaż troszeczkę...

Goga: Witaj, na początek wyzwanie: Twoja krótka biografia w kilku słowach? Jakbyś nam siebie przedstawiła?
Magdalena Kubuś: Witam jestem Magdalena, prywatnie mama 5,5 letniej Julki i żona. Obecnie mieszkam w Zagnańsku i tam też pracuję. Uśmiechnięta i szalona perfekcjonistka.

Goga: Jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?
Magdalena Kubuś: Odkąd pamiętam to lubiłam zajmować się różnymi pracami
ręcznymi. Scrapbookingiem zainteresowałam się ponad rok temu, gdy szperałam w necie i się zauroczyłam tymi pięknymi pracami, no i postanowiłam spróbować. Po wykonaniu pierwszych prac stwierdziłam, że to jest to co chcę robić i co mnie przede wszystkim na chwilę odrywa od domowych obowiązków.

Goga: Czyli starasz się być wszechstronna, to bardzo dobra cecha. Jakbyś miała wybrać tylko jedną, taką najbardziej ulubioną formę to jaka by to była?
Magdalena Kubuś: Moja ulubiona forma to kartki. Mam na swoim koncie również
wykonanie kilku albumów i box-ów. Spróbowałam swoich sił także w stworzeniu LO. Co do stylu to lubię prostotę.

Goga: Czyli mamy pasjonatkę klasycznych form. Świetnie, że próbujesz czegoś nowego! Dlaczego postanowiłaś wspomóc WOŚP w tym roku?
Magdalena Kubuś: Akcję WOŚP wspieram od zawsze. Tym razem postanowiłam
również wesprzeć swoją pracą. Mam nadzieję, że komuś przypadnie do gustu i zalicytuje.

Goga: Myślę, że na pewno znajdzie się ktoś, komu przypadnie do gustu. Jeśli mogę zapytać: Czym się kierowałaś tworząc notes na WOŚP?
Magdalena Kubuś: Inspiracją do zrobienia notesu była praktyczność, prostota i odrobina romantyzmu.

Goga: Magdo, dziękuję za wywiad! Życzę powodzenia i mnóstwo weny twórczej!

Magalena Kubuś: Dziękuję.

a oto praca Magdy:


Prawda, że cudny? 

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP