poniedziałek, 9 grudnia 2019

Zestawy kartek od Moniki

Cześć i czołem!
Jestem Monika- tutaj już czwarty rok z rzędu. Jak co roku to i w tym roku postanowiłam również spróbować swoich sił i dołożyć swoją cegiełkę w tak ważnym celu.

Pewnie część z Was kojarzy mnie z ubiegłych lat, ale tak dla przypomnienia :)
Trochę o mnie:) Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam, zaczynająć od płaskorzeźby i rzeźby poprzez craft making, scrapbooking, mixed media i decoupage. Ciąglę się rozwijam, próbuję czegoś nowego. W sieci znajdziecie mnie jako ScrapMonia- serdecznie Was zapraszam. Obecnie mieszkam i pracuję w Niemczech. Niestety przez moją pracę mam mało czasu na moje hobby, ale znalazłam go żeby i w tym roku wykonać coś na WOŚP.

W tym poście chcę Wam pokazać dwa zestawy kartek. 

Pierwszy to  kartki na różne okazje:



Pierwsza kartka to kartka na Wielkanoc. Utrzymana w stylu eko. Papiery jakich użyłam to niezastąpione a zarazem piękne UHK. Napis wykonałam za pomocą embossingu na gorąco.




Druga kartka to kartka z balonem, uniwersalna właściwie na każdą okazję. Papiery, jakie tu użyłam to także UHK, balon oraz chmurki odbite stemplami i wykonane embossingiem na gorąco. 


Trzecia karteczka, bardziej dziecięca, bo z Tygryskiem. W tej pracy użyłam papiery MIX & MATCH.



Czwarta kartka jest także z balonem, ale za to w pięknych kolorach i ze zwierzątkami. Myślę, że również nada się na różne okazje- wybór należy do Was. Papiery MIX & MATCH.



Piąta karteczka jest wakacyjna, morska. Idealna dla kogoś lubiącego wakacje nad morzem, będzie na pewno świetnym dodatkiem do prezentu. Papiery i dodatki MIX & MATCH.



Szósta i ostatnia kartka w tym zestawie to kartka ślubna. W tej pracy użyłam również pięknych papierów UHK, tekturki od tekturkowo oraz napisu od I love digi. Wszystkie tekturki na tej kartce są wykonane z pomocą embossingu na gorąco.



Oprócz wymienionych materiałów użyłam również klej magic, taśma dystansowa, gilotyna tonic oraz nasz znak szczególny czyli WOŚPowe serduszka.


Drugi zestaw zawiera kartki ślubne:



Pierwsza w stylu eko. Wykonana z pomocą papierów UHK.


Druga z wianuszkiem od tekturkowo, również wykonana z pomocą papierów UHK.


Trzecia z przeuroczą Parą Młodą wyciętą za pomocą wykrojnika. Kartka wykonana z pomocą papierów UHK.



Czwarta romantyczna karteczka również na niezastąpionych papierach UHK. Tutaj mamy jeszcze oprócz WOŚPowego serduszka, serduszko od tekturkowo, oraz napis od I love digi.


Materiały jakie użyłam oprócz wymienionych to m.in. : papier wizytówkowy, klej magic, taśma dwustronna, gilotyna tonic studios no i oczywiście WOŚPowe serduszka.

Dziękuję serdecznie sponsorom akcji WOŚP, że mogłam tworzyć na Waszych materiałach. Dziękuję za okazane serce!


Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje prace i chętnie o nie powalczycie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP