sobota, 21 grudnia 2019

Pokazujemy kartki Justyny

Witajcie,
O akcji "Scrapujemy z sercem dla WOŚP" usłyszałam pierwszy raz w tamtym roku i od razu postanowiłam, że następnym razem ja również dołożę "cegiełkę" do tej pięknej inicjatywy! Zatem JESTEM! Odkąd pamiętam, pasjonowały mnie prace kreatywne-malowanie, wycinanie, klejenie... Od roku tworzę pod nickiem QARTKA, wykonując przede wszystkim kartki okolicznościowe na najróżniejsze okazje.

Dziś pokażę Wam pierwsze dwie prace, które wykonałam dla WOŚP:

Pierwsza to kartka gratulacyjna z okazji ... no właśnie... może być przekazana na różne okazje:
- ciąży, dla najlepszej przyjaciółki np. na babyshower
- partnera, aby poinformować go, że zostanie tatusiem,
- dla rodziców, aby poinformować, że zostaną dziadkami,
- lub z okazji porodu.
Na kartce użyłam pięknej tekturki od naszego tegorocznego sponsora LaseroweLove, którą przyozdobiłam własnoręcznie wykonaną różą z foamiranu. Dołożyłam również kilka innych dodatków. Nie zabrakło również naszego grupowego SERDUSZKA.
Kartka w formacie DL, w zestawie z własnoręcznie wykonanym pudełkiem.





Druga kartka w formacie DL z okazji ślubu w zestawie z własnoręcznie wykonanym pudełeczkiem. Na kartce znajduje się piękna ażurowa tekturka od naszego tegorocznego sponsora LaseroweLove. Na pracy nie zabrakło oczywiście naszych serduszek, które zostały zaprojektowane specjalnie dla nas i są symbolem Scrapowania dla WOŚP.



Koleżanki Scraperki wykonały wspaniałe prace, do których przeglądania i licytowania zachęcam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP