środa, 18 grudnia 2019

Żaneta i jej karteczki do koperty


Cześć!- jestem Żaneta vel Zielona Szafka.
 Bardzo się cieszę, że miałam możliwość w tym roku przyłączyć się do akcji Scrapu-Scrap dla WOŚP. Scrapbookingiem zajmuję się od przeszło roku, a dziś przygotowałam dla Was min.11 kartek, płaskich, do koperty. Kartki są bardzo różne stylistycznie, tematycznie i kolorystycznie. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie :-) Wszystkie łączy scrapowe serduszko -znak rozpoznawczy naszej akcji. W pracach miałam możliwość skorzystania z materiałów od sponsorów- ScrapBoys, Scrapandme, Artemisja, Essy-Floresy czy LaseroweLove- ogromnie dziękuję ;-)

Zapraszam serdecznie do odwiedzenia aukcji, i do licytacji :-) Sie Ma!




Przedstawiam kartkę ślubną, delikatną, w pastelowych odcieniach brzoskwini i beżu.
Kartka w formacie kwadratu, 14x14 cm, w środku do samodzielnego wypisania, do koperty.
W pracy wykorzystałam min.materiały od sponsorów akcji Essy-Floresy, IDTColection

Kartka z pazurem ;-)
Oryginalna kartka w mocnej stylistyce, szaro-czerwonej kolorystyce, uniwersalna, na różne okazje,
na pewno dla wyjątkowej osoby mającej ciekawe zainteresowania :-) Praca w formacie kwadratowym, 14x14 cm,
 w środku do samodzielnego wypisania, do koperty. W pracy wykorzystałam min.materiały od sponsorów akcji Essy-Floresy.

 Praca w wyjątkowej stylistyce, ciepłych odcieniach brązu i pomarańczowego, z ciekawymi dodatkami.
Kartka uniwersalna, na każdą okazję, zarówno imieniny, urodziny, podziękowanie czy całkiem inną. Format pracy kwadratowy, 14x14 cm, w środku do samodzielnego wypisania, do koperty.
W pracy wykorzystałam min.materiały od sponsorów akcji Essy-Floresy, LaseroweLove
Przedstawiam Wam piękną kartkę w mocnych, energetycznych kolorach. Uniwersalna, na każdą okazję, dzięki makom i tekturce w lekko folkowej, regionalnej stylistyce. Kartka w formacie kwadratowym, 14x14 cm, w środku do samodzielnego wypisania, do koperty.
 W pracy wykorzystałam min.materiały od sponsorów akcji Essy-Floresy, LaseroweLove

Kartka urodzinowa w męskim stylu, w odcieniach brązu, z niebieskim dodatkiem.
Motyw liczb i zegarów delikatnie przypomina o upływającym czasie ;-) a cienkie sznureczki oraz złoty łańcuszek nadaje pracy lekkości.   Kartka w formacie kwadratowym, 14x14 cm, w środku do samodzielnego wypisania, do koperty. Wykorzystałam tu min.materiały od sponsorów akcji Essy-Floresy, ITDColection.

Przedstawiam Wam kartkę świąteczną przygotowaną z papierów sponsora naszej akcji-Scrapandme.
Piękną, błękitno-biała grafika idealnie oddaje magię świąt. Dodatkiem jest mały jelonek i kilka błyszczących perełek. Kartka jest w formacie kwadratu, 14x14 cm, w środku do samodzielnego wypisania, do koperty.

Kartka z przesłaniem ;-)
Uniwersalna, na każdą okazję lub całkiem bez okazji, w ciepłych, kawowych brązach,
 z ciekawym tekstem .Praca w formacie kwadratowym, 14x14 cm, w środku do samodzielnego wypisania, do koperty.  W pracy wykorzystałam min.materiały od sponsorów akcji Essy-Floresy, Artemisja, LaseroweLove.

Mam dla Was kartkę od serca ;-)
Oryginalna kartka z motywem serca, dla bliskiej osoby, z wyjątkowej okazji lub całkiem bez okazji, od serca ;-) Praca w formacie kwadratowym, 14x14 cm, w środku do samodzielnego wypisania, do koperty

Kartka świąteczna, wykonana z pięknie drukowanych papierów,
w czerwonych odcieniach. Delikatności kartce nadają malutkie czerwone pomponiki, a złota baza i śnieżynki przypominają o odświętnej okazji. Urokliwa praca w formacie kwadratowym, 14x14 cm, w środku do samodzielnego wypisania, do koperty. Wykorzystałam tu min.materiały od sponsorów akcji Essy-Floresy.

Przedstawiam piękną świąteczną kartkę w delikatych pastelowych różach i błękitach, z wyjątkową grafiką. Kartka w formacie kwadratowym, 14x14 cm, w środku do samodzielnego wypisania, do koperty.  W pracy wykorzystałam min.materiały od sponsorów akcji Essy-Floresy, Artemisja, ScrapBoys, ITDColection

Kartka, idealna na każdą okazję-urodziny, imieniny, podziękowanie czy inną. Praca jest w formacie kwadratowym , 14x14 cm,  w środku do samodzielnego wypisania, do koperty. W pracy  wykorzystałam min.materiały od sponsorów akcji Essy-Floresy.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP