poniedziałek, 23 grudnia 2019

Dziś zobaczymy kartki, które przygotowała Ines

Witam:)

Mam na imię Ines i jestem mamą 2 córek oraz posiadaczką 4 kotów, psa i rybek:) Od niedawna mieszkam w niewielkiej wsi niedaleko Warszawy otoczonej pięknymi lasami i polami. Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się siedem lat temu i trwa do dzisiejszego dnia. Ciągle się uczę czegoś nowego i eksperymentuję z różnymi technikami, jednak najlepiej pracuje mi się z papierem, z którego najczęściej wykonuję karki, exploding boxy, papierowe torty oraz albumy.


Na finał przygotowałam:

 Zestaw 5 kartek na różne okazje

Kartki o wymiarach 14x14xm, wykonane są z wysokiej jakości papierów "ScrapAndMe" z kolekcji: "Sentimentals", "Something.else"," Meadow Impessions". Maski których użyłam do wykonania tła na niektórych kartkach oraz dodatki takie jak tagi, złoty papier i pergamin pochodzą ze sklepu "ITD Collections".






Kartka na chrzest dla chłopca w pudełku

Wielowarstwowa, delikatna kartka na chrzest dla chłopca w pudełku z okienkiem, wykonana jest z wysokiej jakości papierów "ScrapAndMe" z kolekcji "Simple Story 2 beige". Wymiary pudełka: 15cm x 15cm, wymiary kartki 14cm x14cm. Dodatki pochodzą ze sklepu "ITD Collections".



Kartka ślubna w pudełku

Kartka ślubna w pudełku wykonana z wysokiej jakości papierów "ScrapAndMe" z kolekcji "Sentimentals" o wymiarach 11,5cm x 22,5cm .Kwiaty wykonałam ręcznie z białego  papieru wizytówkowego i potuszowałam czerwonym tuszem. Złote dodatki pochodzą ze sklepu  "ITD Collections".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP