piątek, 20 grudnia 2019

Szafran i jej magiczny Glanosz


Cześć i czołem Kochani!

Bardzo się cieszę, że już po raz drugi udało mi się wziąć udział w tej wspaniałej akcji!
Tym razem mam dla Was coś oryginalnego - ręcznie zmalowany Glan czy też Glanosz - jak mawia mój Potomek ;)

Służył mi wiele lat, później odleżał swoje w zakamarkach piwnicy, aby w końcu zostać odnalezionym i zmalowanym! Aktualnie nadaje się raczej do patrzenia niż noszenia ;)

Zdecydowanie polecam - miło się na niego patrzy! Szczególnie, jak ktoś też, tak jak ja, darzy takie obuwie sentymentem ;)
  




Kochani! Glanosz ten wygląda cudnie! Mamy nadzieję, że przyniesie dla celu 28 finału WOŚP przysłowiowe "miliony monet", także walczcie ostro, jak już sie na aukcji pokaże!
SIE-MA!
* * * * * * * * * * * * *
To jeszcze nie koniec pokazywania prac, które się pojawią na naszych aukcjach na rzecz 28 finału WOŚP. Jeszcze trochę pokażemy, ale nawet to nie zamknie wszystkich prac, które zostały przez nas wykonane - wierzcie nam - prac jest mnóstwo - są śliczne i warto o nie walczyć - by mogły zostać miłą pamiątką po dobrym uczynku - jakim jest przekazanie pieniążków na rzecz szlachetnego celu :)
Obserujcie naszeego bloga uważnie - już niedługo pojawi się info o aukcjach. Każdy dzień rozpoczęcia aukcji będzie miał osobnego posta - także łąto będzie ogarnąć kiedy dana aukcja się zaczyna i kiedy kończy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP