niedziela, 22 grudnia 2019

Kartki i exploding boxy od Moniki


Witam, mam na imię Monika i tworzeniem prac scrapbooking'owych zajmuję się od dość niedawna, aczkolwiek pokochałam to! Gdy tylko dowiedziałam się o tym iż moja pasja może pomóc w tak szczytnym celu jakim jest zbiórka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy nie mogłam nie wziąć w tym udziału.

Mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu!

Przygotowałam:

Karteczki z papierów ITD Collection na urodziny i imieniny - 3sztuki. Wymiary 10,5 cm x 15cm.



5 kartek w pudełkach. Wyjątkowy prezent. Narodziny chłopca, dziewczynki, urodziny, ślub oraz chrzest. Pudełeczka mają wymiary 15cm x 15cm, kartki ciut mniejsze.







Exploading box w pastelowych, fioletowych kolorach na okazję Ślubu oraz pudełeczko na Chrzest Święty wymiary 10x10x10cm



.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP