poniedziałek, 16 grudnia 2019

I ostatnia odsłona prac Moniki...

Cześć i czołem!
Jestem Monika- tutaj już czwarty rok z rzędu. Jak co roku to i w tym roku postanowiłam również spróbować swoich sił i dołożyć swoją cegiełkę w tak ważnym celu. Pewnie część z Was kojarzy mnie z ubiegłych lat, ale tak dla przypomnienia :)
Trochę o mnie :) Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam, zaczynając od płaskorzeźby i rzeźby poprzez craft making, scrapbooking, mixed media i decoupage. Ciąglę się rozwijam, próbuję czegoś nowego. Obecnie mieszkam i pracuję w Niemczech. Niestety przez moją pracę mam mało czasu na moje hobby, ale znalazłam go żeby i w tym roku wykonać coś na WOŚP.

Na początek przedstawię Wam zestaw kartek dla kobiety. 
Jedna dla Kochanej Mamy z napisem od eco deko i tekturką od Tekturkowo, druga uniwersalna na każdą okazję. Obie wykonane z przepięknej kolekcji naszego kolejnego sponsora ScrapBoys, dziękuję za możliwość wykonywania prac na Waszych materiałach!






Materiały jakie użyłam oprócz wymienionych to m.in. papier wizytówkowy, klej magic, taśma dwustronna, gilotyna tonic studios no i oczywiście WOŚPowe serduszka.

Przygotowałam również takie kartki:











Materiały jakie użyłam to m.in. papiery i dodatki MIX & MATCH, papier wizytówkowy, klej magic, taśma dwustronna no i oczywiście WOŚPowe serduszka.

Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje prace i chętnie o nie powalczycie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP