piątek, 20 grudnia 2019

Czas na czekoladowniki i album od Marty

Cześć,
Jestem Marta, rękodziełem zajmuję się już od dawna, próbowałam różnych technik, mimo początkowego oporu w końcu postanowiłam spróbować scrapbookingu. I tak oto moja miłość do papieru trwa już od 3 lat i z każdym dniem jest coraz mocniejsza. Na co dzień tworzę głównie kartki, albumy i zaproszenia. Mimo że WOŚP wspieram już od wielu lat to jest to mój pierwszy raz kiedy mogę podarować coś od siebie na licytację i wiem że z pewnością nie będzie to ostatni raz.

Dziś zobaczymy trzy prace, dwa czekoladowniki i album:
Pierwszy czekoladownik - na standardowej wielkości czekoladę. Wykonany na bazie GoatBox z papierów jednego z naszych sponsorów - Scrapandme. Duży kwiat wykonany został ręcznie z foamiranu. Czekoladownik uniwersalny idealny jako drobny upominek na wiele okazji.


Drugi, również na standardowej wielkości czekoladę, wykonany z wysokiej jakości produktów idealnie sprawdzi się jako drobny upominek na wyjątkową okazję. Wykonany na bazie GoatBox i papierów Small wingels shop.



Album harmonijkowy, o wymiarach 16*22 cm - złożony. Album przeznaczony na zdjęcia z pierwszego roku życia chłopca. Wykonany z papierów sponsora Craft o clock , na kraftowej bazie Ecoscrapbooking. W środku ukryte tagi na zapiski, album pomieści zdjęcia różnych rozmiarów. Idealny jako prezent z okazji narodzin dziecka czy chrztu, będzie piękną pamiątką dla maluszka.



1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP