poniedziałek, 23 grudnia 2019

Męskie kartki od Justyny

Cześć!

Już Wam wspominałam we wcześniejszych wpisach, że w tym roku pierwszy raz biorę udział w akcji "Scrapujemy z sercem dla WOŚP" i jestem szczęśliwa, że w ten sposób mogę dołożyć cegiełkę dla WOŚP. GRAMY RAZEM - na pewno nie ostatni raz!

Pierwszą pracą jaką kiedykolwiek wykonałam były moje zaproszenia ślubne (już ponad pięć lat temu...), potem tworzyłam bardzo sporadycznie, tylko na własne potrzeby - Chrzciny dzieci, urodziny dzieci wśród rodziny i znajomych, ale z roku na rok moja potrzeba tworzenia rosła i tak powstała QARTKA. W "internetach" możecie oglądać moje prace, które w większości powstały w ostatnim roku - od tego czasu tworzę systematycznie po kilka, kilkanaście prac w miesiącu.

Dziś chciałabym przedstawić Wam kwadratowe kartki do koperty, o boku 13,5cm, które powstały specjalnie na licytacje WOŚP. Stworzyłam je z myślą o Panach - dwie na okazje typu urodziny/imieniny i jedna z okazji Bierzmowania.  Na wszystkich kartkach wykorzystałam papiery od naszego tegorocznego sponsora - sklepu Craft O'Clock, z małym dodatkiem papierów i dodatków od innego sponsora jakim był Salon Sukien Ślubnych-Monika Jankovska Atelier. Tekturki "pokręcone strzałeczki" zostały podarowane przez kolejnego sponsora Artemisja-Eunika Jedynak i to dzięki nim prace nabrały oryginalnego wyglądu.








Zachęcam do licytowania moich prac, a także prac innych dziewczyn!

Mamy wspólny cel do osiągnięcia - GRAMY RAZEM dla WOŚP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP