czwartek, 5 grudnia 2019

Kartki od Anki

Cześć,

jestem Anka, w akcji biorę udział już od kilku lat. Pasją scrapbookingu zaraziłam się w Szwecji już 7 lat temu i przez ten czas z większą lub mniejszą regularnością tworzę głównie kartki, ale zdarzyły się też albumy.

W tym roku postanowiłam trochę zmienić tryb pracy i poczekać na dostawę zestawów od sponsorów: papierów od UHK Gallery i tekturek od Tekturkowo. Po otrzymaniu przesyłek przejrzałam je i pomyślałam co z czym mogę połączyć, i jakie kartki zrobić. Przez to każda kartka jest trochę inna, a ja jak zawsze miałam mnóstwo radości przy ich tworzeniu. Mam nadzieję, że wywołają uśmiech również u osób nimi obdarowanymi.

Przygotowałam w tym roku dwie  kartki na Boże Narodzenie, i po jednej: ślubną, z okazji narodzin dziecka oraz uniwersalną.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP