piątek, 13 grudnia 2019

Żaneta i jej kartki w pudełeczku

Witajcie, jestem Żaneta vel Zielona Szafka.
Scrapbookingiem zainteresowałam się przeszło rok temu, i bardzo mnie cieszy dziś mogę podzielić się z Wami efektami mojej pracy.
W tym roku po raz pierwszy biorę udział w aukcji Scrapu-Scrap dla WOŚP, a przygotowałam dla Was min. 4 zestawy kart w pudełkach.  Kratki są na różne okazje, każda w innej stylistyce, w środku do samodzielnego wypisania, w zestawach z pudelkami, zdobionymi w tym samym stylu. Łączy je nasze scrapowe serduszko, umieszczone na każdej z nich.
W pracach miałam okazję wykorzystać materiały od sponsorów akcji- ScrapBoys, Scrapandme, Artemisja, LaseroweLove, Essy-Floresy bardzo dziękuję :-)

Pamiętacie- zabieramy pieniążki dla naszych dzieciaków , liczy się każda złotówka, zapraszam więc do licytacji ;-) Się ma !





Przygotowałam dla Was zestaw ślubny- piękną kartkę oraz pasujące stylistycznie do niej pudełko.
Ślubnie, więc delikatnie, w jasnych odcieniach beżu, z niewielkim dodatkiem soczystej zieleni.
Ozdobą pracy są efektowne kwiaty z foarmiranu oraz serduszko naszej akcji.
Kartka w formacie A6, w środku do samodzielnego wypisania.
W pracy wykorzystałam min.materiały od sponsorów akcji, papiery Scrapandme,
 i tekturki Essy-Floresy.



 Przedstawiam Wam kartkę dla wyjątkowej osoby- dla Mamy.
Kartka uniwersalna , na każdą okazję-imieniny, urodziny czy inną. W odcieniach beżu i niebieskiego , muśnięta fioletem , największą ozdobą są ręcznie robione kwiaty z foarmiranu. Praca w formacie A6, kartka w środku do samodzielnego wypisania,  w zestawie z pudełkiem zdobionym w tym samym stylu. Do jej wykonania użyłam min.materiały od sponsorów akcji- Essy-Floresy.



Mam dla Was piękną kartkę świąteczną, bogato zdobioną, w cudownych odcieniach bieli i błękitu magicznie zimowa.
Praca w formacie DL, w środku do samodzielnego wypisania, w zestawie z kartką jast pudełko, również zdobione w podobnym stylu.
 W pracy wykorzystałam min.materiały od sponsorów akcji-papiery od ScrapBoys.

Przedstawiam wyjątkową, bogato zdobioną kartkę urodzinową.
 W cudownej pudrowo-różowej kolorystyce, z wyjątkowymi dodatkami, koronkami, wstażkami na pewno sprawi wiele radości obdarowanej osobie. Praca w formacie DL, w środku do samodzielnego wypisania, w zestawie z pudełkiem rownież zdobionym w tym samym stylu. Do wykonania tej pięknej kratki użyłam min.materiałów od sponsorów akcji-papierów od ScrapBoys, tekturek Essy-Floresy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP