niedziela, 4 grudnia 2022

Drugi zestaw albumowy od Małgosi.

Witajcie Kochani.

 Dziś pokażę Wam drugi, piękny album od Małgosi.

Cześć, mam na imię Małgosia i z wielką radością powróciłam do akcji Scrapu-Scrap dla WOŚP.
W tym roku udało mi się przygotować dwa zestawy Albumów wraz z kartką. Skorzystałam z papierów od naszych sponsorów - ScrapBoys i Passion Scrap, a przy kartka dodatkowo z baz od Goatbox.

Album ma format A5, składa się z 3 kart.Klimat kwiatowo-podróżniczy i pomieści 21 zdjęcia 9 x 13 cm, 9 zdjęć 10 x 15 cm i 2 zdjęcia 13 x 18 cm. W kiszeniach od góry znajdują się karty na dodatkowe zdjęcia lub zapiski. 

Kartka ma wymiar 15x 15 cm i jest zapakowana w pudełko z przezroczystym wieczkiem. Ozdobiłam je kolekcjami papierów, których używałam przy albumach oraz ręcznie robionymi kwiatami. W środku znajduje się miejsce na życzenia. 

A tak prezentuje się drugi zestaw na zdjęciach:
















Mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu i będziecie hojni podczas licytacji, wspierając ze mną tę piękną inicjatywę.

Pozdrawiam, Małgosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP