wtorek, 6 grudnia 2022

Pierwsza praca Killi - Tęczowy notes


SIE-MA!
W tym roku zrobiłam kilka zestawów, ale tu pokażę zaledwie część z nich :) 
WOŚP jest dla mnie wielką sprawą, bliscy mówią, że jeszcze nie kończy się dany finał, a ja już planuję prace na kolejny (w tym roku na dwa kolejne ;) )
Ale do brzegu moi drodzy... coś, co jakiś czas temu wymyśliłam, mając nadmiar odpadków z wycinanych tekturek z zaprzyjaźnionego sklepu scrapowego... czyli "śmietkowe" prace...
Patrząc na nie nikt nie przypuszcza, że powstają z odpadu ;) znaczy zwykle to co ja zużywam tutaj, jest jednak wyrzucane, lub używane jako podkład dystansowy ;)
Jednak w duchu zero-waste i dawania drugiego życia wszystkiemu co się da powstają u mnie takie właśnie prace. Nie mogłam się oprzeć i dla akcji ScrapuScrap dla Orkiestry na rzecz 31 finału taki właśnie śmietkowy zestaw wykonałam. Składa się on z notesu zapinanego gumką w twardej oprawie i uchwytem na pióro/długopis/ołówek oraz karty okolicznościowej.
Do wykonania potrzebne mi było niewiele: śmietki (oczywiście), klej, bazy pod kartkę i notes, klej do złoceń i płatki do złoceń. a na koniec cała masa tuszy kolorowych i werniks.
I o ile mamy wielu sponsorów, tu nie mogę niestety pochwalić się żadnym - a szkoda...

Nie zmienia to faktu, że zestaw jest mega energetyczny i dla każdego a złocony element ma przesłanie, że coś, co dla jednego może być śmieciem jest skarbem dla kogoś innego :)
więc nie wahajcie się ani chwili i licytujcie ten zestaw, jak tylko pojawi się na akcji!



SIE-MA! I Pamiętajcie, że gramy do końca świata i jeden dzień dłużej, dla akcji każdy grosz się liczy, z każdego cieszymy się jak dzieci - bo zwiększa pulę, którą wspólnie wygrywamy na cel 31 finału Wielkiej orkiestry Świątecznej Pomocy!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP