sobota, 17 grudnia 2022

Ślubny zestaw od Pauliny

 Swój zestaw dzisiaj prezentuje Paulina

"Cześć!
Ogromnie się cieszę, że w tym roku udało mi się zostać puzzlem z tej cudownej układanki, jaką jest "Scrapujemy z sercem dla WOŚP".
Mam na imię Paulina, jestem mamą sześcioletniej Agatki, która razem ze mną tworzy "to i owo".

Uwielbiam realizować projekty nie tylko dekoracyjne, ale przede wszystkim użytkowe. Stąd też pomysł na dzisiejszy projekt - album ślubny, którego funkcją jest pielęgnowanie wspomnień z najpiękniejszego dnia w życiu - Dnia Ślubu. Zdecydowałam się zastosować dość nietypową kolostykę, jak na tę okazję, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Album zawiera osiem kart (czyli szesnaście stron) z różnorodnymi elementami. Muszę się przyznać, że jest to mój pierwszy raz z tak rozbudowanym albumem, ale i radość tworzenia była ogromna :).

Wykorzystałam papiery od Lexi Design, głównie z kolekcji Lovely Provence, ale pojawiły się też karty z kolekcji Vintage Trip i Lavender Date od Laserowe Love. Tekturki wykorzystane w albumie pochodzą od Laserowe Love.

Dopełnieniem zestawu jest kartka gratulacyjna z okazji ślubu."








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP