poniedziałek, 12 grudnia 2022

Album i kartka od Alicji

 Kolejny zestaw to album i kartka od Alicji

"Cześć

Nazywam się Alicja Nowak i od 5 lat zajmuję się scrapbookingiem. Tworzę kartki okolicznościowe, exploding boxy, kwiaty z foamiranu oraz albumy. Jest to moja pasja, chwila wytchnienia po ciężkim dniu, ale jednocześnie ogromna radość kiedy tworzę coś z myślą o konkretnej osobie i wiem, że sprawi jej ogromną przyjemność otrzymanie takiej ręcznie robionej pracy. Jestem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy od wielu lat. Jak do tej pory moje wsparcie ograniczało się do datków pieniężnych. Jednak w tym roku postanowiłam dać coś więcej od siebie. Na aukcję dla WOŚP 2023 przygotowałam album na zdjęcia z wieloma kieszeniami, matami na zdjęcia i zakamarkami na pamiątki z górskich wypraw . Album ten przygotowałam z myślą o miłośniku lub miłośniczce gór. Album w formacie 21*21cm wykonałam z przepięknej kolekcji papierów od Craft O’clock o tematyce górskiej „Trial od Silence” oraz napisy tekturkowe od Laserowe Love. Album pomieści zdjęcia w ilości od 60 do 70szt.w formatach 13*18, 10*15, 9*13. Do kompletu powstała kartka okolicznościowa również o tematyce górskiej. Zarówno album jak i kartka są umieszczone w ozdobnych pudełkach, które również potem można wykorzystać do przechowywania górskich skarbów. Całości dopełnia tag tematyczny zawieszony na torebce, w którą można zapakować opisany komplet. Jestem ogromnie szczęśliwa, że miałam przyjemność i zaszczyt wykonać ten komplet na rzecz WOŚP i mam nadzieję, że sprawi on wiele radości osobie, która go wylicytuje a datek ze sprzedaży zasili konto WOŚP. Działajmy razem na rzecz WOŚP do końca świata i o jeden dzień dłużej."






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP