piątek, 23 grudnia 2022

Album ślubny od Oli.


 Witajcie.

Coraz bliżej nam do finału WOSP i aukcji zatem dziś kolejna odsłona naszych prac.

Zapraszam i oddaje Oli głos:

Wpis na bloga:

Cześć jestem Ola, zabiegana mama 2 synów, żona swojego męża, która scrapową pasję próbuje wcisnąć gdzieś pomiędzy dom i pracę zawodową.
W sieci można mnie znaleść jako Kreatywny Świat Alex.

Scrap to dla mnie przede wszystkim sposób na oderwanie się od codzienności, na reset dla umysłu po całym dniu/tygodniu zabiegania.

Co roku podziwiałam zaangażowanie wielu, wielu,… osób wokół WOŚP i nieraz zastanawiałam się co mogłabym zrobić poza wrzuceniem „grosika” do puszki. W tym roku za sprawą jednej ze scrapowych koleżanek dostałam zaproszenie do grupy „scrapu-scrap dla WOŚP” i tak oto udało mi się dołożyć swoją cegiełkę w postaci prac scrapowych na licytację.

 Album ślubny

Stworzyłam album harmonijkowy w ślubnym klimacie, z papierów od sponsora Passion Scrap „Wedding day”. Album o wymiarach 15x20 cm pomieści ok 25 zdjęć formatu 9x13. Do kompletu dość nietypowa ale myślę że całkiem fajna karteczka na życzenia. Całość zamknięta w pasującym pudełku. Bazy albumu, pudełka i kartki pochodzą od sponsora Goatbox.
  

 




 







 Sie ma !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP