poniedziałek, 26 grudnia 2022

Chusty i szal od Agnieszki.

 Witajcie .

Dziś zapraszam na prezentacje szydełkowych prac od Agnieszki.

Mam na imię Agnieszka. W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, poza pracami scrapowymi przygotowałam ręcznie wykonane na drutach chusty oraz szal. 
Chusty zostaną dołączone do scrapowych prac moich koleżanek czyli dziewczyn biorących udział w akcji Skrapujemy z sercem dla WOŚP. Zostaną wystawione na Allegro na aukcjach charytatywnych na rzecz WOŚP.

W tym roku zrobiłam też misia i kotka na szydełku. One również pojawią się na aukcjach.

Jeśli coś wpadnie Wam w oko, a mam nadzieję, że tak, to śledźcie nasze aukcje i oczywiście licytujcie. Wpłacone przez Was kwoty zasilą konto WOŚP.

A oto moje prace:
Dwie chusty oraz szal zostały wykonane czystej, ręcznie farbowanej wełny. Pozostałe włóczki to mieszanki. Włókna z dużą zawartością wełny mogą nieco "podgryzać". Jednak piękne wybarwienia wynagradzają to całkowicie. Chusty są duże, w sam raz do otulenia wieczorem lub ozdoby w dzień:













 Zapraszam na nadchodzące aukcje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP