wtorek, 27 grudnia 2022

Killashandy zestaw 2

To znów ja - Killshandra. SIE-MA!

Mnie już znacie od "zarania" dziejów naszej akcji... od samego początku w niej uczestniczę, więc nie piszę za wiele o sobie już... co mogę powiedzieć, to "agituję" gdzie mogę... w ciągu roku szukając utalentowanych osób, które chciałyby dołączyć do naszej akcji, a w tracie aukcji, do licytacji... wiele osób mawia, że w okresie finałów jestem bardzo monotematyczna - ale co tam - to WAŻNA sprawa NAS WSZYSTKICH c'nie?

Drugim moim zestawem jest 6 kart okolicznościowych z kopertami, oraz kalendarz na rok 2023 w ozdobnym pudełku. Dodatkowo do zestawu dołożyłam karteczki indeksowe, które pomogą w oznaczaniu w kalendarzu ważnych rzeczy.

Wykonanie tego zestawu sprawiło mi wiele radości, bo mogłam złożyć pewne rzeczy "od zera" -tak dobrze się domyślacie, że chodzi o pudełko ;) Uwielbiam się bawić takimi konstrukcjami - mam nadzieję, że osoba, która wylicytuje ten zestaw będzie z niego zadowolona. 

Tutaj użyłam zestawu papierów od naszego Sponsora: SCRAPBOYS! Uwielbiam pracę z ich papierami! 






SIE-MA! I Pamiętajcie, że gramy do końca świata i jeden dzień dłużej, dla akcji każdy grosz się liczy, z każdego cieszymy się jak dzieci - bo zwiększa pulę, którą wspólnie wygrywamy na cel 31 finału Wielkiej orkiestry Świątecznej Pomocy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP