wtorek, 20 grudnia 2022

Zestaw kartek od Agnieszki

Dzisiaj mamy dla Was kolejny zestaw kartek. Tym razem swoje prace prezentuje Agnieszka.

Cześć ;) 

Jestem Agnieszka, scrapbooking poznalam ponad dwa lata temu.  Pierwszy raz gram z Scrapu-Scrap dla WOŚP. Do udziału w akcji namówiła mnie scrapowa koleżanka. Na aukcje przygotowałam dwa zestawy. Pierwszy z nich to zestaw dwunastu kartek z kopertami w pudełku. Kartki na różne okazje w formacie 13,5x13,5. Wykonałam je na bazach od naszego sponsora GoatBox, z użyciem papierów od kolejnego sponsora PassionScrap i innych producentów. Mam nadzieję, że komplet przypadnie Wam do gustu i chętnie o niego powalczycie podczas licytacji  :) "












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP