środa, 30 listopada 2022

Ślubny album i kartka od Moniki

Kolejna propozycja od scraperek dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to ślubny zestaw od Moniki

"Cześć i czołem!
Jestem Monika- tutaj już szósty rok z rzędu.
Jak co roku to i w tym roku postanowiłam również spróbować swoich sił i dołożyć swoją cegiełkę w tak ważnym celu.
Pewnie część z Was kojarzy mnie z ubiegłych lat, ale tak dla przypomnienia :)
Trochę o mnie :) . Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam, zaczynająć od płaskorzeźby i rzeźby poprzez craftmaking, scrapbooking, mixed media i decoupage. Ciąglę się rozwijam, próbuję czegoś nowego. W sieci znajdziecie mnie jako ScrapMonia.
Od kilku lat mieszkam w Niemczech. Aktualnie nie pracuję, opiekuję się moim dwulatkiem. Mój mały urwisie pozwala mi czasem poscrapować, więc i w tym roku postanowiłam wykonać coś dla WOŚP. 
Moja praca wykonana na 31. Finał WOŚP to zestaw album+kartka. 
Album harmonijkowy o wymiarach 16x16 cm stworzyłam sama od podstaw. Wykorzystałam do niego papiery Passion Scrap oraz dodatki i tekturki od ITD COLLECTION. Baza kartki pochodzi od naszego sponsora GoatBox
Okładka albumu to papier laminowany od Craft O'Clock
Album pomieści kilka najważniejszych zdjęć z tego pięknego dnia.
Zestaw będzie wspaniałym prezentem i piękną pamiątką dla Nowożeńców.
Już dziś zachęcam Was serdecznie do licytacji zestawu.
Pozdrawiam, ScrapMonia." 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP