sobota, 12 listopada 2022

Zestawy od Marty

 Dzisiaj swoje zestawy prezentuje Marta:

"Hej Marta z tej strony, w sieci znajdziecie mnie jako ScrapArt by Tunia. Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam. Zawsze coś rysowałam, malowałam, wyklejałam. 

Scrapem zajmuje się od 2004 roku, choć wtedy nie wiedziałam, że coś takiego jest 😁.

Pierwszy zestaw to zapiśnik i kartka. Użyłam papiery od Craft o'Clock, napis od Altair Art. Baza kartki od Goatbox, pudełko od Rzeczy z papieru.
Zapiśnik wielkości A5.




Drugi zestaw to kalendarz biurkowy i kartka. 
Miesiące kalendarza projektowane przeze mnie w Canvie. Papiery od Craft o'Clock. Napis na kartce od Altair Art. Baza kartki od Goatbox, pudełko od Rzeczy z papieru.




Mam nadzieję, że zestawy przypadną Wam do gustu. Zapraszam do oglądania i późniejszych licytacji."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP