piątek, 18 listopada 2022

Chłopięcy album od Agnieszki

 Siema!

Nazywam się Agnieszka. Matka, żona, diagnostka laboratoryjna. W dzień królowa kontrolowania życia rodzinnego i zawodowego, wieczorami i nocami oddająca się rozlicznym pasjom rękodzielniczka. W sieci znajdziecie mnie jako Akami Handmade. To mój drugi rok w gronie Scraperek. Rok temu moje kartki, notes i herbaciarka zyskały Waszą sympatię i chętnie je licytowaliście. W tym roku postanowiłam iść krok dalej i przygotowałam mały album dla chłopca w zestawie z kartką urodzinową do koperty. 

Ten zestaw to swoisty ukłon w stronę naszych nieocenionych sponsorów. Karty albumu powstały z papierów ITD Collection, Scrap Boys, Lexi Design, Passion Scrap, z tekturką Przez Okienko i szyldem hdf Laserowe Love. Kartka powstała ma bazie Goat Box. Z serca Wam dziękuję ❤

Album wykonany metodą hidden hinge ma wymiary ok. 12×17. Pomieści w ramkach i na panelach 12 zdjęć a formacie 9×13. Ma urocze tagi i kieszonki na wpisanie życzeń czy dodanie prezentu finansowego. Kartka jest w komplecie z pasującą kopertą i ma dodatkową kartę na wpisanie życzeń.














Zapraszam Was już wkrótce do licytowania tego zestawu i wielu innych. 

Siema!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP