sobota, 5 listopada 2022

Druga praca Eweliny.

 Witajcie na blogu :) Kolejna odsłona prac na 31 już finał WOŚP.

Siema!

Bardzo mi miło, że mogę być częścią cudownej akcji scraperek na rzecz WOŚP. Scrapuje od kilku lat, sprawia mi to ogromną przyjemność i jest to dla mnie odskocznia od rutyny dnia codziennego. Lubię praktyczne, proste projekty, jestem ogromną fanką albumów i zamykania wspomnień w ich wnętrzu. Na co dzień jestem mamą dwóch chłopców z niepełnosprawnościami, dlatego świetnie rozumiem jak ważne jest wspomaganie procesu leczenia i rehabilitacji osób niepełnosprawnych i bardzo doceniam to co robi Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.


Na aukcje przygotowałam bardzo kobiecy, elegancki zestaw: album z karteczką. Album o wymiarach 17x16,5 x7 cm, zbudowany na białej bazie, z 4 rozbudowanymi kartami w środku. Okładka obłożona płótnem introligatorskim w kolorze brudnego różu i ozdobiona kompozycją z materiałowymi kwiatami lekko przyprószonymi złotym brokatem i wykończona złotymi pół perełkami. Album zawiązywany na wstążeczkę lnianą vintage.. W środku piękne pastelowe kolory, złote wykończenie ramek na zdjęcia 9x13 cm. Dzięki dużej ilości kieszonek, klapek, wodospadów i pop up album pomieści najmniej 60 zdjęć . Album zapakowany jest w solidne, dopasowane do albumu pudełko z okrągłym okienkiem. Całość dopełnia karteczka z przestrzenną, bardzo kobiecą kompozycją i cudownymi kwiatami z materiału zapakowana w pudełeczko własnej roboty.















Mam nadzieję, że podoba Wam się ten zestaw :)
Gorąco zachęcam do licytacji wszystkich aukcji. 
 
Siema!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP