wtorek, 8 listopada 2022

Prezentacja pierwszego zestawu od Ani

 Dzisiaj pokazujemy co na aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy stworzyła Ania:

"Cześć

Bardzo się cieszę, że po raz kolejny mogłam przygotować prace na finał WOŚP. Tak jak w poprzednich latach z ogromną chęcią przyłączyłam się do akcji Scrapu-Scrap dla WOŚP. 

Moja pierwsza propozycja to 

Zestaw 12 kartek na różne okazje w pudełku 

Kartki kwadratowe z kopertami w ochronnych folijkach oraz pudełko, wykonane są z wysokiej, jakości papierów, z których miałam możliwość skorzystać. Użyłam papiery, wycięte elementy z różnych kolekcji oraz tekturki od różnych producentów, a jednocześnie sponsorów naszej akcji. Oprócz tego wykorzystałam również inne dodatki.

Z całego serca dziękuję wszystkim sponsorom za wspieranie naszej akcji.

Mam nadzieję, że mój zestaw przypadnie Wam do gustu,

Pozdrawiam, Ania"













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP