niedziela, 10 listopada 2019

Zestaw kartek od DecoArtMagdy

Hej

Z tej strony DecoArtMagda,
jak już wcześniej wspominałam w tym roku wykonałam kilka prac.

Tym razem chciałam Wam pokazać 10 kartek na różne okazje:
ślubne, urodzinowe, męskie, dziecięce ;)

Użyłam materiały od sponsorów
UHKGalleryCraft o'clock, ScrapBoys, EssyFloresytekturkowoartemisjeLaseroweLovePrzez Okienko











na kolejnych zdjęciach zrobionych przez mojego małżonka jestem ja i moje prace ;)
Uprzedzając Wasze pytania
nie, nie zamierzam startować do modelingu,
mój mąż nie jest zawodowym fotografem,
a zdjęcia nie były robione żelazkiem ;p...





dziękuję za uwagę :)
Magda

2 komentarze:

  1. Super Madziu :) <3 Też mogłabym przekazać jakieś kartki na różne okoliczności, ale nie mam pewności, co do pochodzenia papierów i dodatków

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP