poniedziałek, 4 listopada 2019

Marta prezentuje nam swoje prace


Hej,

srapbookingiem zainteresowałam się ok 15 lat temu. Zaczynałam skromnie, robiłam kartki

i upominki dla najbliższych z tego co miałam w domu.

     

          W ciągu tych lat tworzenia przewinęło się wiele technik, m. in. quilling, origami modułowe,

 kwiaty z krepiny, bombki i jajka karczochowe i cekinowe, prace szydełkowe.

Dzięki Facebookowi dowiedziałam się o akcji Scrapuję dla WOŚP i postanowiłam wziąć udział.

Oto moje skromne dzieła :)

ALBUM


Wymiar: 16,5 x 20,5 (okładka), 10 kart 16 x 20 (karty) / Tekturki: Laserowe Love i Tekturkowo / Papiery: Stamperia, Scrapmir, Fabrika Dekoru, Galeria Papieru

Album pomieści minimum 40 zdjęć 10x15 cm




 CZEKOLADOWNIK NA MERCI (nie zawiera bombonierki)

Baza: Rzeczy z papieru / Papiery: Craft o’Clock  i Galeria Papieru / Digi stempel: Small Wingels Shop 


 
KARTKI ŚLUBNE 

Bazy: Rzeczy z papieru / Papiery: Craft o’Clock / Tekturki: Tekturkowo, Artemisja Eunika Jedynak / Digi stemple: Small Wingels Shop


      KARTECZKI BOŻONARODZENIOWE 

Baza: Rzeczy z papieru / Papiery: Craft o’Clock, Galeria Papieru  / Elementy wycięte z papierów: Lemoncraft, Galeria Papieru



KARTKA NA CHRZEST DLA DZIEWCZYNKI

Baza: Rzeczy z papieru / Papiery:  Scrapberry’s i Scrapmir / Tekturka: Laserowe Love 




Pozdrawiam,

Marta





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP