czwartek, 21 listopada 2019

Agnieszka - zapiśnik i przepiśnik

 Mam na imię Agnieszka Od kilku lat biorę udział w akcji  "Skrapujemy z sercem dla WOŚP". 
28 Finał jest moim szóstym w scraperkach :) Jak co roku przygotowałam kilkanaście rzeczy na aukcje. 
Dziś przedstawię dwie z nich czyli zapiśnik oraz przepiśnik. 
Mam nadzieję, że się spodobają, a uzyskane kwoty zasilą konto WOŚP. 

Zapiśnik - powstał na bazie notesu ze Studia75. Notes okleiłam pięknymi delikatnymi papierami od Mintay. 
Delikatne beże, szarości, brązy, turkusy i trochę ochry. Stare książki, zardzewiałe tablice, walizki, lampy naftowe, 
to wszystko tworzy swoisty klimat notesu. No i oczywiście nasze serce - Zapiski od serca.  
Mam nadzieję, że przepiśnik będzie  służył Wam lub Waszym bliskim.
 
Przepiśnik - powstał na bazie przepiśnika ze Studia75. Baza została oklejona papirami z kolekcji Childhood Crayons  otrzymanymi od naszego sponsora Craft O'Clock.
 Może wykorzystanie kolekcji było trochę nietypowe, ale efekt chyba całkiem fajny. Wierzch ozdobiłam czapą kucharską i oczywiście naszym serduszkiem :)
 Kolejne karty przepiśnika możecie zapełniać smakowitymi przepisami :) bądź podarować go komuś bliskiemu, aby on wpisywał tam sekretne przepisy.
 

 

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP