wtorek, 26 listopada 2019

Dzisiaj poznamy Sylwię

Cześć!
 Mam na imię Sylwia, mój pseudonim artystyczny, który zawdzięczam mojemu mężczyźnie, to Jasnowłosa.  Akcję WOŚP wspieram od podstawówki, jednak pierwszy raz w ten sposób.
Na dobry początek przygotowałam trzy kartki w kopercie. Jestem jednak pewna, że w przyszłym roku poprawię ten wynik.

Wykonałam dwie kartki dziecięce, nadające się na urodzinki dla najmłodszych.




Jedna wykonana w odcieniach różu - idealna dla dziewczynki, druga natomiast, z dominacją koloru niebieskiego, myślę dobrze sprawdzi się jako prezent dla chłopca. W obu kartkach użyłam elementu zwanego shaker box, czyli płaskie “pudełeczko” z przezroczystą folią wypełnione cekinami czy koralikami, pełniące funkcję grzechotki.




Trzecia kartka jest kartką ślubną. Delikatna, z motywem tortu i kwiatów w odcieniach delikatnego różu i szarości.


Jestem początkującą, uczącą się scraperką, mam jednak nadzieję, że wykonane przeze mnie prace przypadną Wam do gustu i razem wspomożemy kolejny finał WOŚP!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP