środa, 13 listopada 2019

Ksenia i jej cudne prace

Mam na imię Ksenia. 
Od dziecka zajmuję się rękodziełem. Pierwszą techniką, którą nauczył mnie mój ojciec Architekt z zawodu :) był haft krzyżykowy, który kocham ogromnie, a od ponad 1,5 roku zagłebiam się w świat scrapbookingowy. Ponad dwa lata temu po urodzeniu córci, postanowiłam pokazać światu swoje dotychczasowe prace i prowadzę stronkę w blogosferze, gdzie dzielę się z Wami swoimi projektami. Każda chwila z rękodziełem to mój własny świat, w który "odpływam" jak to stwierdzają bliscy :) Chciałabym aby moje prace sprawiały radość innym i bardzo się cieszę, że mogłam dołaczyć do grona wspaniałych Scraperek działajacych na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i oddać coś od siebie na tak szczytny cel. 
Scrapuszko Bożonarodzeniowe na karteczki - Powstało od samych podstaw. Zrobiłam bazę i ozdobiłam ją klimatycznym papierem m.in z zimowej kolekcji Piątek Trzynastego. Dodałam koronkę ecri, gazę, sznurek i dwa tagi pasujące do całości. Jeden jest chowany w środku w specjalnej kieszonce i może służyć jako dodatkowa zakładka. Styl vintage. Zawiera karteczki na zapiski :)

 
Album Świąteczny z zimowych kolekcji Craft O'Clock na zdjęcia z okresu Bożego Narodzenia :). Wspaniała pamiątka rodzinna na przyszłe lata, świetnie sprawdzi się jako prezent. Kraftowe karty na zdjęcia razem ze ślicznymi dodatkami w większości również od CraftO'Clock pomieszczą zdjęcia wielkości 13 * 9 cm w ilości ok 35 sztuk. Każda strona ma swój klimat, w albumie znajdują się również schowane kieszonki, zakładki i karty na życzenia lub opisy wydarzenia na zdjęciu.








Kartka z okazji ślubu z delikatnym motywem serc wraz z pudełkiem. Ozdobiona kwiatami ze wstążką i napisem okolicznościowym w kolorze złota. Specjalnie postarzana i tuszowana. W środku kieszonka na ewentualny prezent pieniężny lub miejsce na życzenia. Komplet będzie wspaniałą i niepowtarzalną pamiątką dla Pary Młodej.

Komplet kartka i pudełko z okazji ślubu w klimacie morskim. Papiery z kolekcji Piątku Trzynastego oddaja morskie klimaty a tekturki od Laserowe love dopełniają całości. Kwiaty w kolorach czerwieni, bieli i niebieskości dodają uroku. Wspaniały i oryginalny prezent dla Nowożeńców kochających nadmorskie przygody.


Album harmonijkowy z cudownej kolekcji papierów z IDT Collection pomieści ok 10 sztuk zdjęć w wielkości 13 x 9 cm. Na ostatniej stronie kieszonka na zdjęcia i tag na dobre słowo :). Kolorystyk niebieska i beżowa, a także motywy ptaków przenoszą nas w błogie chwile wiosennych dni. Wspaniały jako prezent dla bliskiej osoby, upamiętniający szczególne chwile z życia. Albumik zrobiony od podstaw. Bazowe okładki obklejone ecoskórą i wiązane wstążeczką. Okładka zdobiona m.in. piękną tekturką od Laserowe Love.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP