sobota, 23 listopada 2019

Agnieszka czekoladowniki trzy

 Mam na imię Agnieszka Od kilku lat biorę udział w akcji  "Skrapujemy z sercem dla WOŚP". To mój szósty finał w scraperkach :) 
Jak co roku przygotowałam kilkanaście rzeczy na aukcje. 
Dziś przedstawię trzy czekoladowniki. Dwa z nich zostały wykonane z papierów otrzymanych od naszego sponsora o wielkim sercu - Craft O'Clock.
 Każdy z przygotowanych przeze mnie czekoladowników można podarować komuś na imieniny czy urodziny, ślub czy Gwiazdkę bądź też bez konkretnej okazji. 
Czekolada ładnie opakowana jest zawsze dobrym prezentem.  Mam nadzieję, że czekoladowniki się spodobają, a uzyskane kwoty zasilą konto WOŚP. 
 



 

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP