piątek, 29 listopada 2019

Monika pokazuje, co przygotowała

Witam

Mam na imię Monika i pracami ręcznymi zajmuje się już od dwóch lat, w tym roku po raz pierwszy chciałam wesprzeć waszą akcje. Przygotowałam następujące prace, zobaczcie i oceńcie sami.

5 kartek na różne okazje wykonane w mieszanej technice. Powstały na różne okazję - chrzest święty, narodziny dziecka czy ślub. Kartki te powstały głównie z papierów marki Craft-o-clock i Laserowe Love. Do ozdabiania wykorzystałam tekturki od Przez okienko - Ania Szajda oraz Laserowe Love





3 czekoladowniki z okazji zakończenia szkoły lub przedszkola z  podziękowaniem dla nauczycieli. Czekoladownik ten pomieści w środku czekoladę 100g, jest w nim również miejsce na życzenia. Wierzch ozdobiony papierami scrapowymi oraz dodatkami kwiatowymi i tekturka od Essy-Floresy.




5 zakładek do książki wykonanych w technice akwarelowej w stylu clean and simple. 



Mam nadzieję, że moje prace zyskają uznanie i kwota z ich sprzedaży zasili konto WOŚP.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP