poniedziałek, 18 listopada 2019

Ania pokazuje swoje prace

Hej! Jestem Ania i po raz szósty mam przyjemność wziąć udział w akcji Skrapu-scrap dla WOŚP. 


W ostatnich latach przekazywałam albumy na zdjęcia, dlatego w tym roku dla odmiany na aukcje wykonałam 2 notesy. Idealnie nadadzą się do zapisywania istotnych informacji, planów dat, numerów telefonów czy czego tylko sobie zapragniecie. Mogą posłużyć jako pamiętnik albo nawet szkicownik. Będą świetnym prezentem zarówno dla dziecka jak i osoby dorosłej.



Pierwszy notes w kolorystyce niebieskiej zawiązywany jest na wstążkę.  Ozdobiony został serduszkiem charakterystycznym dla naszej akcji „Zapiski od serca”. Wykonany został jednak na bazie szkicownika, więc można tam nie tylko notować. Kartki nie posiadają żadnego nadruku, ale są z wysokiej jakości papieru. 
Z pewnością przyda się artystycznej duszy.


Drugi notes w kolorystyce zieleni i złota posiada kartki w kratkę. Ozdobiony został tekturką  od naszego sponsora Przez Okienko Anna Szajda , która po zembossowaniu pięknie mieni się na złoty kolor, podobnie jak miś, który jest głównym elementem pracy.

W obu notesach użyłam przepięknych papierów, które przekazał dla naszej akcji producent papierów Craft O’Clock



Mam nadzieję, że komuś przypadną do gustu moje twory i zechce je zdobyć, przy okazji wspierając WOŚP :)

Poniżej kilka zdjęć obrazujących szczegóły i proces powstawania notesów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP