wtorek, 12 listopada 2019

Dziś poznamy Justynę

Cześć!

Jestem Justyna, scrapować zaczęłam kilka miesięcy temu. Na grupę "Scrapu Scrap dla WOŚP" trafiłam przypadkiem. Postanowiłam się przyłączyć, jest to mój pierwszy raz kiedy moje rękodzieło wesprze Orkiestrę, ale mam nadzieję, że nie ostatni. W moich pracach używałam:

-papierów od naszych sponsorów Craft o'Clock, ScrapAndMe i ScrapBoys

-tekturek z różnych firm m.in. od naszej sponsorki Euniki Jedynak i Przez Okienko

-ręcznie robione kwiaty z foamiranu i kwiaty papierowe

-wstążki, koronki, elementy metalowe, pólperełki

-używałam mediów (gesso, embossing na gorąco)



Na licytacje przygotowałam:

Box ślubny 
10x10 z pięknej kolekcji "Dream Garden" od  ScrapBoys. W pracy użyty mix tekturek, altanka 3d od Anemone


Kartka 
neutralna z pudełkiem 14x14 z kolekcji "Lavender Hills" od  Craft o'Clock, w pracy użyłam różnych tekturek m.in. od Euniki Jedynak. Napis "Moc życzeń" 


Kartka męska 
z pudełkiem 15x15 z kolekcji "Vintage Bisou" od Craft o'Clock, tekturka wieniec od Eunika Jedynak. Napis "Kochanemu Tacie"

 Kartka ślubna
 DL z pudełkiem  21x10 z kolekcji "Blossom Blue" od ScrapAndMe, tekturki m.in. od Eunika Jedynak, Przez Okienko. Napis "Młodej Parze"

Kartka na chrzciny 
dla dziewczynki DL z pudełkiem 21x10 z kolekcji "Little Cuties" od ScrapAndM


4 komentarze:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP