niedziela, 20 grudnia 2015

Kalendarz od odkrywczej Jolki

Jestem Jolka, mam lat 30 a scrapowanie odkryłam jakieś półtora roku temu, czyli wcale nie tak dawno. Zaczęłam głębiej interesować się tematem i natrafiłam na info o akcji Scrapowanie dla WOSP. Ani chwili nie zastanawiałam się nad udziałem :)


Do zrobienia wybrałam kalendarz, zupełnie spontanicznie. Jak powstawał? W ogromnym chaosie i bałaganie, tak jak wszystkie moje prace. Powyciągałam różne akcesoria i kombinowałam. 



Chciałąbym, żeby był trochę "eko" - stąd okładka w kolorze tektury.Z góry wiedziałam tez, że na pewno nie będzie na nim kwiatów. Nie ma ich z resztą na żadnej mojej pracy jak do tej pory. Wyszedł miszmasz ozdób i kawałków papieru, jeden nawet artystycznie został zwyczajnie udarty!



 Wszystko poukładałam, dodałam motto o tym, żeby cieszyć się z każdej chwili swojego życia na okładkę, a do środka motywujący cytat - 365 dni by robić wielkie rzeczy. Zrobiłam też kieszonki na wewnętrznych stronach okładek na różne luźne karteczki z Super Ważnymi Notatkami. 



Do tego szybki projekt "hello 2016", druk, klej, bindownica i oto jest - mój pierwszy w życiu kalendarz.


Gdy już wszystko było gotowe zauważyłam, że nie ma nigdzie naszej "firmowej" tekturki z serduszkiem! O ja gapa! Szybko naprawiłam swój błąd i na okładce, i w środku :)


         

 Mam nadzieję, że kalendarz stanie się czyimś przyjacielem na cały 2016 rok:)​

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP