piątek, 4 grudnia 2015

Karo Deco - czyli album od weteranki...

Witajcie!
Z tej strony Karolina, w sieci krążę jako Karo Deco.
W tym roku biorę 3 raz udział w akcji Scraperki dla WOŚP. Zaczęło się w 2013 roku od notesu i pudełka do aukcji z bransoletkami, w 2014 roku było pudełko, notes i przepiśnik. W tym roku chciałam coś zmienić, albo produkt inny i nawet jeśli to dodać aukcję nawet w pojedynkę, albo coś może zaproponować innym osobom, coś nowego.
Zanim zdążyłam o tym głośno pomyśleć, fala pomysłów spadła na naszą 'fejsbukową' grupę. Zgłoszeń już była masa, ale szukałam innej formy niż notesy czy przepiśnik, padło na album do kompletu z karteczką. Później jeszcze doszło pudełko na kartki, ale o tym w kolejnym poście.
Żeby było zabawniej, w międzyczasie poproszono mnie również o pudełko do bransoletki. Tak więc z planów na jeden produkt, skończyło się na trzech :D
Rozgadałam się, aż dziwne, bo generalnie moje posty są dość... minimalistyczne, że tak to nazwę ;)
Co do albumu. Po rozmowie z Kasią ( od kompletu) zdecydowałyśmy się utrzymać  zestaw w kolorach błękitu, wybrałyśmy papiery i do działania przeszłyśmy.
Album utrzymany w stylu jakim lubię, minimalistycznym, delikatnym. Na chrzest wydaje mi się całkowicie odpowiednim.
W albumie są gładkie białe karty, co pozwala nie tylko na wklejenie zdjęć, ale również posłużyć jako księga gości.
Jedynie zdjęcie mi coś nie wyszło, bo jak się okazało, nie widać mnie na nim praktycznie w ogóle . :)



Pozdrawiam Was serdecznie i już dziś zachęcam do śledzenia naszego profilu na fb, na którym będziemy udostępniać aukcje.

Karo

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP